loading...
20DOWNLOAD
ADMIN بازدید : 16 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PS3-iMARS

 

lost planet 3 ps3 cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3

 

ADMIN بازدید : 11 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

 

Sky Island HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Sky Island 2011 cover دانلود مستند Sky Island 2011

 

نام مستند:  Sky Island

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۲۶ دقیقه
حجم: ۲۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : در نواحی منطقه ی New Mexico، تپه ای با گستره ای بیش از یک مایل دورتادور صحرا را پوشانده است.  سرزمینی بر روی ابرها، محاصره شده توسط گستره ی صحرا و …

ADMIN بازدید : 12 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Trojan Remover نرم افزاری توانمند برای از بین بردن انواع تروجان ها می باشد. این نرم افزار میتواند Trojan Horses ، کرم های اینترنت worms ، فایل های تبلیغاتی مزاحم adware و جاسوس افزارها spyware را از بین ببرد. در مواقعی که آنتی ویروس نمیتوانند اینگونه ابزارهای مخرب را از بین ببرند ، این نرم افزار میتواند به عنوان بهترین انتخاب مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مهمترین خصوصیت های این نرم افزار که در نمونه های مشابه کمتر یافت می شود ، آپدیت خودکار آن توسط شرکت سازنده است و این باعث می شود تا تروجان های جدید نیز توسط این نرم افزار شناسایی شوند. Trojan Remover با بررسی رجیستری ویندوز ، فایل های سیستمی و فایل های بوت این اجازه را از تروجان ها سلب میکند که اگر باعث انجام تغییرات مخرب باعث عدم شناسایی خودشان شده اند ، بازهم Trojan Remover آنها را شناسایی نماید. همچنین این نرم افزار میتواند Remote Access Trojans که مخصوص در اختیار گرفتن سیستم هستند و rootkit شناسایی و حذف نماید.

 

trojan remover پاکسازی قدرتمند تروجان ها Trojan Remover 6.8.8.2623

ADMIN بازدید : 15 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 

شرکت مکافی نام آشنایی است که متاسفانه به دلایل تحریم نرم افزارهای تجاری قدرتمند این شرکت در ایران قابل استفاده نیستند. ولی یکی از چند نرم افزار این شرکت شامل تحریم ها نیست و آن McAfee Stinger نرم افزاری ویژه برای شناسایی ویروس های ویژه می باشد. اگر کامپیوتر شما دچار انواع ویروس ها شده است و نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاکسازی آنها را ندارند ، شاید McAfee Stinger بتواند مشکلتان را حل کند. این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس همیشگی نیست ولی میتواند در مواقع اضطراری به کمک کاربر بیاید و به پاکسازی سیستم از انواع ویروس ها ، مخصوصا ویروس های ویژه و جدید که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمیگردند ، کمک کند. همچنین اگر سیستم شما آنقدر ویروسی شده است که اجازه نصب آنتی ویروس ها را نمیدهد ، این نرم افزار به دلیل نوعی پرتابل بودن ، توانایی اجرا و شناسایی احتمالی ویروس ها را دارد. این نرم افزار بسته به تعداد فایل ها زمان زیادی را برای شناسایی ویروس ها صرف میکند و همچنین هنگام اجرا از منابع سیستم به شدت استفاده مینماید. از این نرم افزار تنها انتظار حذف و یافتن ویروس ها را در زمان جستجو داشته باشید و این نرم افزار را هیچوقت جایگزین آنتی ویروس اصلی خود ننماید.

 

McAfee AVERT Stinger پاکسازی ویروس در مواقع اضطراری McAfee Stinger 12.0.0.498

 

ADMIN بازدید : 12 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است.

 

photoshop touch ipad ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch 1.5   آیپد

 

ADMIN بازدید : 27 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

|نسخه فشرده KaOs با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

The Bureau XCOM Declassified pc cover small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

 

ADMIN بازدید : 9 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Stable

ADMIN بازدید : 26 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 

iCare Format Recovery نرم افزاری ویژه جهت بازیابی اطلاعات فرمت شده (format) از روی انواع هارد دیسک،کارت های حافظه و حافظه های USB می باشد. برای این نرم افزار کامل یا ناقص و یا چندین بار فرمت شدن مهم نیست و توانایی این را دارد تا نسبت به بازیابی اطلاعات فرمت شده تا حد امکان اقدام نماید. نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه بعد از فرمت شدن درایو یا هارد دیسک یا انواع حافظه از کپی اطلاعات درون آن خودداری شود و حتی الامکان بازیابی اطلاعات از طریق هارد دیسک دیگر و با اتصال هارد دیسک به عنوان هارد دیسک دوم انجام شود. این نرم افزار همچنین میتواند اطلاعات درون هارد دیسک یا حافظه هایی خطاهایی مانند  drive has not been formatted, do you want to format it now error, chkdsk not available for raw drive error. raw file system error و… را میدهند را نیز بازیابی نماید. قابلیت ذکر شده بسیار اختصاصی بوده و کمتر نرم افزار مشابه ای قادر به انجام این نوع بازیابی است. نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند است که با الگوریتمی خاص قابلیت بازیابی اطلاعات از روی انواع هارد و درایو و حافظه های فرمت شده را میسر میکند. پشتیبانی از دو نوع فایل سیستم پرمصرف ntfs و fat32 مسلماً هیچ نقصی را برای نرم افزار باقی نخواهد گذاشت. این نرم افزار حتی میتواند آیپد و آیفون های فرمت شده را بازیابی نماید. 

 

icare format recovery بازیابی اطلاعات فرمت شده iCare Format Recovery Pro 5.2

 

 

ADMIN بازدید : 13 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
 

در بازی Can Knockdown باید استعداد خود را در هدف‌گیری مورد چالش قرار دهید! در این بازی باید بتوانید جعبه‌ها و قوطی‌ها را که هربار در جایی گوناگون و در شرایطی خاص قرار دارند را با توپی که در اختیار دارید مورد اصابت قرار دهید و ت جایی که می‌توانید رکورد خود را افزایش دهید. بازی ۳D است و دارای لوکیشن‌های گوناگونی برای انجام بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

can knockdown android بازی هدف‌گیری Can Knockdown 1.21   اندروید

ADMIN بازدید : 21 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (1)
 
 

گویند بهشت باشکوه ترین و والاترین مکان در جهان هستی است ولی وای به آن روزی که بهشت با آن همه عظمت به لرزه درآید! براستی کیست که توانایی و جرات تجاوز به این حریم را داشته باشد؟ Diablo برای بار دیگر برگشته تا اینبار با یک حمله اساسی کار ناتمام خود را پایان بخشد و تمامی جهان هستی را به زیر سلطه خود فرو برد، باید دید آیا در این راه موفق خواهد بود یا قهرمان ناشناس قصه ما او را در این مسیر نافرجام خواهد گذاشت. ۱۶ سال پیش دنیای RPG با ورود Diablo وارد عرصه جدیدی شد، المان ها و عناصر جدیدی که Diablo به این سبک اضافه کرد، خود به تنهایی برای تعریف یک "سبک" کافی بود. موفقیت و فروش بالای نسخه اول راه را برای ساخت نسخه دوم هموار کرد و پس از چهار سال Blizzard نسخه دوم این عنوان را عرضه کرد که همانند نسخه اول با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد و توانست نام خود را در لیست "پرفروش ترین عناوین PC کل تاریخ" به ثبت برساند. نسخه سوم این عنوان تلاش دارد به موفقیت های نسخه های قبلی افزوده و درعین حال طرفداران قدیمی خود را نیز راضی نگه دارد که می توان گفت تا حدودی در این امر موفق بوده است.

Diablo III XBOX360-PROTOCOL

 

Diablo 3 xbox360 cover دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

 

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 697
  • بازدید کلی : 11,261