loading...
20DOWNLOAD
ADMIN بازدید : 119 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نرم‌افزار Action Luncher Pro یک لانچر سریع و ساده برای گوشی‌های اندرویدی است و هدف آن این است که به شما کمک کند به هر قسمت که می‌خواهید با سرعت بیشتری دسترسی پیدا کنید. قابلیت‌هایی برای رسیدن به این هدف در این برنامه گنجانده شده است همانند قابلیت Sliding app drawer که تماما اپلیکیشن‌های موجود شما را به شما نشان می‌دهد. همچنین قابلیت دیگری به نام Covers که به‌شما در پیدا کردن سریع‌تر برنامه مورد نظرتان و اجرای آن کمک می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

action launcher android دانلود لانچر Action Launcher Pro 1.9.0   اندروید

ADMIN بازدید : 17 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

اگر از جمله افرادی هستید که به ترجمه نمودن و ساخت زیرنویس برای فیلم علاقمند هستید ولی ابزار مناسب جهت این کار را ندارید و یا حتی اگر دوست دارید به ویرایش زمانی و تنظیم زیرنویس ها اقدام کنید و یا میخواهید متن زیرنویس ها را ویرایش نمایید بایستی از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید که از زبان فارسی نیز پشتیبانی نماید. یکی از این نرم افزارهای عالی و از همه مهمتر رایگان Subtitle Workshopنام دارد. این نرم افزار کامل جهت ساخت،تبدیل و ویرایش زیرنویس ها طراحی شده است و تمامی ابزارهای لازم جهت ساخت،ویرایش و تبدیل زیرنویس ها را در خود جای داده است. ساخت زیرنویس ها با قابلیت نمایش فیلم موردنظر درون خود نرم افزار کار را برای مترجم بسیار آسان میکند به صورتی که دیگر نیازی به نرم افزارهای جانبی نیست و نرم افزار با قابلیت play و pause کاربر را در یافتن ثانیه دقیق شروع مکالمات یاری میدهد. در زمینه ویرایش نیز کاربر به راحتی میتواند زیرنویس های ساخته شده را از نظر زمانی و متنی ویرایش نماید بدون اینکه اشکالی در زیرنویس به وجود آید. تبدیل فرمت بین فرمت های معمول زیرنویس نیز در زمره قابلیت های نرم افزارها محسوب می گردد. تنظیم نمودن خطوط و همچنین تغییر فونت ، اندازه فونت و رنگ و… نیز از جمله قابلیت های ویرایشی نرم افزار محسوب میگردد. 

 

Subtitle Workshop ساخت،ویرایش و تنظیم زیرنویس Subtitle Workshop 6.0a Build 130825

 

ADMIN بازدید : 14 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Speccy نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

 

Speccy نمایش اطلاعات کامل و جزئی سخت افزارها Speccy 1.22.537

 

ADMIN بازدید : 8 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Defraggler نرم افزاری کوچک ولی با امکانات لازم و همچنین رایگان  برای یکپارچه سازی یا دیفرگمنت نمودن کلی و جزئی هارد دیسک می باشد. این نرم افزار رایگان و حرفه ای به راحتی و با سرعت بالا با حفظ دقت و امنیت نسبت به یکپارچه سازی هارد دیسک اقدام می نماید. در کنار قابلیت دیفرگمنت کلی هارد دیسک، امکان یکپارچه سازی حتی یک فایل یا فولدر نیز برای تسریع عملکرد و صرفه جویی در وقت در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است. یکی دیگر از امکانات منحصربفرد نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی و دیفرگمنت نمودن حافظه های قابل حمل و USB می باشد. بدین ترتیب کاربر به راحتی میتواند نسبت به یکپارچه سازی هارد دیسک های قابل حمل و حافظه های فلش نیز اقدام نماید. یکی از ویژگی های مورد نیاز اینگونه نرم افزار حفظ امنیت و اطمینان و جلوگیری از ایجاد مشکل برای هارد دیسک می باشد که شرکت سازنده نرم افزار مدعی استفاده از تکنولوژی های امن جهت یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد. قابلیت مهم دیگر نرم افزار یکپارچه سازی سریع (Quick Defrag) می باشد که در این بخش کاربر میتواند با سرعت بیشتری نسبت به یکپارچه سازی اقدام کند، مسلم است که این یکپارچه سازی دقت کمتری انجام شده و بیشتر برروی فایل های حجیم تمرکز دارد. توانایی دیگر نرم افزار امکان زمان بندی اتوماتیک جهت یکپارچه سازی در بازه های زمانی مشخص و همچنین در لحظاتی است که سیستم بدون استفاده روشن مانده می باشد.

 

Defraggler یکپارچه سازی قدرتمند و حرفه ای Defraggler 2.15.742

 

ADMIN بازدید : 19 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نرم‌افزار The Human Body by Tinybop یک ابزار برای آموزش کودکان و نوجوانان است تا با بخش‌های گوناگون بدن انسان آشنایی بیشتری پیدا کنند. این اپلیکیشن اعضای اساسی بدن انسان را در بخش‌های استخوان، ماهیچه‌، اعصاب و بخشهای ‌دیگر دسته‌بندی می‌کند و هر قسمت را به‌صورت متحرک به شما نشان می‌دهد و با توضیحاتی (به‌زبان انگلیسی) اطلاعات بیشتری از آن قسمت به‌شما می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل نصب است.

 

the human body شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

AutoHideDesktopIcons نرم افزاری ساده برای پنهان کردن اتوماتیک آیکون های دسکتاپ و در صورت تنظیم کاربر مخفی نمودن اتوماتیک نوار وظیفه و استارت منو می باشد. این نرم افزار بعد از زمان مشخص شده توسط کاربر ، مثلاً ۵ ثانیه ، میتواند آیکون و منو استارت را مخفی نموده تا صفحه دسکتاپ شما کاملاً خالی نمایش داده شود. برای نمایان شدن آیکون و منو استارت نیز کافی است یک کلیک در صفحه خالی دسکتاپ نمایید تا آیکون ها مشخص شود. این نرم افزار برروی تمامی ویندوزهای مایکروسافت قابل اجرا می باشد.

 

AutoHideDesktopIcons مخفی شدن خودکار آیکون های دسکتاپ AutoHideDesktopIcons 2.25

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends PS3-STRiKE

 

Rayman Legends ps3 cover small دانلود بازی Rayman Legends برای PS3

 

ADMIN بازدید : 12 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Atomic Alarm Clock نرم افزاری حرفه ای برای جایگزین شدن ساعت معمول سیستم عامل های مایکروسافت می باشد. این نرم افزار حرفه ای با جایگزین شدن به جای ساعت ویندوز میتواند ضمن زیباسازی ساعت امکاناتی نظیر اعلام هشدار در تاریخ و ساعت های مشخص و همچنین خاموش شدن خودکار ویندوز را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرف دیگر قابلیت های دیگر نیز با نصب این نرم افزار در اختیار کاربر قرار خواهد کرد. برای اعلام هشدار و یا به صورت عامیانه ساعت زنگدار، این نرم افزار میتواند چندین و چند ساعت و تاریخ را در نظر گرفته و در تمامی آنها به کاربر هشدار دهد. همچنین این قابلیت را دارد تا در هر ساعت و یا هرچند دقیقه یکبار با صدایی کاربر را از گذشتن دقایق آگاه سازد. قابلیت جالب و مهم دیگر نرم افزار،امکان روشن کردن یا بیدار کردن کامپیوتر در تاریخ و ساعت مشخص در هنگامی که ویندوز در حالت Stand by و hibernate قرار دارد می باشد. بنابراین نرم افزار میتواند در حالات ذکر شده ویندوز را مجدداً فعال نماید. از نظر زیبایی نرم افزار دارای چندین پوسته زیبا است که کاربر میتواند آنها را انتخاب نماید. همچنین ۱۲ مدل مختلف برای نمایش دادن تاریخ،هفته،ساعت،دقیقه و ثانیه دارد که همگی اینها به کاربر پسند بودن نرم افزار کمک می نماید. همچنین نرم افزار دارای تقویم می باشد و قابلیت برنامه ریزی را دارا است و برای تقویم ها نیز ۱۰ پوسته زیبا تعبیه شده است. قابلیت برنامه ریزی هشدار بر اساس ساعت دیگر کشورها نیز امکان پذیر گشته است.

 

Atomic Alarm Clock ساعت زنگدار حرفه ای Atomic Alarm Clock 6.15

 

ADMIN بازدید : 17 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Windows Doctor نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت،بهینه سازی و محافظت از ویندوز می باشد و در سه زمینه نامبرده شده به بهبود وضعیت ویندوز کمک می نماید. این نرم افزار با تنظیمات امنیتی ویژه ای که در ویندوز ایجاد می نماید، آسیب پذیری های امنیتی را از بین برده و از این طریق باعث افزایش امنیت ویندوز شده و در نهایت موجب می شود که ویندوز در مقابل ویروس ها و تروجان ها به خودی خود مقاوم تر عمل نماید. در زمینه بهینه سازی و در بخش اینترنت ، نرم افزار با اعمال تنظیماتی باعث می شود کل پهنای باند به مصرف کاربر برسد و دسترسی های اضافی حذف شود و از این طریق سرعت اینترنت افزایش خواهد یافت. در کل نرم افزار دارای ۱۴ بخش مجزا است که همگی آنها در جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز تعبیه شده اند. پاکسازی رجیستری و تعمیر آن موجب بهبود عملکرد ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت و کارایی خواهد شد. حذف فایل های هرزه و بی استفاده درون هارد دیسک ضمن آزاد سازی فضای آن و استفاده کاربر از فضای بیشتر هارد دیسک در نهایت باعث پردازش بهتر اطلاعات توسط هارد دیسک شده و باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. حذف فایل های پروسه ای ویندوز و حذف تاریخچه های اینترنت مرورگرها و ویندوز ضمن بهبود حریم خصوصی باعث می شود فضای از ویندوز در اشغال این فایل ها که تعدادشان نیز بسیار بالاست پاکسازی شده و فضای آزاد بوجود آمده و از همه مهمتر سرعت ویندوز افزایش یابد. مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین بازیابی فایل های حذف شده نیز از دیگر امکانات جانبی نرم افزار Windows Doctor محسوب میگردد.

 

windows doctor محافظت و بهینه سازی Windows Doctor 2.7.5.0

 

ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends XBOX360-iMARS

 

Rayman Legends xbox360 cover small دانلود بازی Rayman Legends برای XBOX360

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 690
  • بازدید کلی : 11,254