loading...
20DOWNLOAD
ADMIN بازدید : 183 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 

بازی Terraria یک بازی با محیطی بسیار ساده و دو‌بعدی است که در خود دنیایی بزرگ از قابلیت‌ها و امکانات هیجان‌انگیز را برای شما قرار داده‌اند! در بازی Terraria شما دنیای خود را با رفتن به اعماق زمین یا بالای کوه‌ها می‌سازید. می‌توانید با منابعی که به‌دست می‌آورید سلاح‌ها، لباس‌ها و چیزهای گوناگون بسازید و خود را برای مبارزه با غول‌ها آماده کنید. البته بهتر است اول از همه برای خودتان خانه‌ای دست و پا کنید که البته شکل و شمایل آن کاملاً بسته به سلیقه‌ی خودتان دارد! این بازی شباهت‌های زیادی به بازی Minecraft دارد و توانسته در iOS نیز محبوبیت بسیار زیادی برای خود بدست بیاورد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.

 

terraria بازی جذاب و سرگرم کننده Terraria 1.0   آیفون و آیپد

 

ADMIN بازدید : 159 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (3)
 

Windows USB Blocker نرم افزاری کوچک و رایگان با کاربردی مناسب جهت قفل نمودن پورت USB سیستم و کنترل آن و در نتیجه جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات کاربر می باشد. این نرم افزار با قفل نمودن پورت USB سیستم از اتصال انواع هارد دیسک های قابل حمل و حافظه های USB و دیگر انواع حافظه های قابل حمل که ازطریق درگاه USB به سیستم متصل می شود ، به سیستم جلوگیری می نماید. یکی از قابلیت های مهم و تاثیر گذار نرم افزار قفل نمودن پورت USB سیستم فقط برای انواع حافظه های نامبرده شده می باشد و اینطور نخواهد بود که با قفل نمودن پورت USB با دیگر وسایلی که با پورت USB متصل می شود از مختل شوند. برای مثال کیبردهایی که با درگاه USB فعال هستند با نصب این نرم افزار مشکلی نخواهد داشت. در پایان این شما و این نرم افزار رایگان و کاربری Windows USB Blocker .

 

Windows USB Blocker قفل کردن پورت usb سیستم Windows USB Blocker 1.0

ADMIN بازدید : 161 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 

 

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت پنجم به پست اضافه شد|

 

Hulk and the agents of SMASH cover دانلود فصل اول انیمیشن Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. 2013

ADMIN بازدید : 178 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 

 

Max Steel Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۵ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۱۵ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

max steel 2013 cover دانلود فصل اول انیمیشن مکس استیل   Max Steel S01 2013

ADMIN بازدید : 147 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final

ADMIN بازدید : 176 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 

مردی که برای زنده ماندن خود تلاش می کند. دو پسرش، ناامید از درمان پدر بیمارشان، تنها با یک راه حل باقی مانده اند. آن ها باید به سفری بروند تا "مایع حیات" را پیدا کرده و برای پدر خود بیاورند. در این راه، این دو باید به یکدیگر تکیه کرده تا بتوانند زنده بمانند. یکی باید قوی باشد در حالی که دیگری ضعیف است، یکی باید شجاع باشد در حالی که دیگر ترسو است.، آن ها باید … برادر باشند!

Brothers – A Tale of Two Sons PC-FLT

 

Brothers a Tale of two Sons pc cover دانلود بازی Brothers   A Tale of Two Sons برای PC

ADMIN بازدید : 353 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 

 

Monsters University TSRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

 

Monsters University cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

ADMIN بازدید : 102 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 

در بازی Banzai Surfer شما باید با اسکی بر روی آب و فرار از دست کوسه‌ها، به آنچه در عمق دریا مخفی شده است دست پیدا کنید. در این بازی می‌توانید با کمک موج‌ها و یا با سوار شدن بر روی دلفین‌ها به حرکت خود ادامه دهید… بازی تا جایی که شما غرق نشوید و مشکلی برایتان به‌وجود نیاید ادامه پیدا می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

banzai surfer android بازی سرگرم کننده Banzai Surfer 1.1.1   اندروید

ADMIN بازدید : 68 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 

بازی Sticky Linky یک بازی فکری در سبک پازل است که در آن باید بین مهره‌های موجود با ایجاد اتصال‌های شبکه‌ای، ارتباط برقرار کنید و تلاش کنید مهره‌های یک‌رنگ را در کنار یک دیگر قرار دهید تا امتیاز بیشتری به‌دست آورید. نهایتاً‌ با اتصال مهره‌ها به یکگدیر یک سازه‌ی عظیم در اختیار خواهید داشت. در هر مرحله یک هدف برای شما تعیین می‌شود که باید با انجام دادن آن، مرحله را پشت سر بگذارید. این بازی دارای ۱۲۶ مرحله است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

sticky linky android بازی فکری و سرگرم کننده Sticky Linky 1.0   اندروید

ADMIN بازدید : 12 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Gom Player نرم افزاری رایگان محصول شرکتی کره ای به نام Gretech می باشد که باتوجه به سابقه و قابلیت هایش توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این نرم افزار پخش کننده فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایل های ویدیویی به راحتی و بدون دردسر و استفاده بیش از حد منابع سیستمی ، فایل های مالتی مدیا ویدیویی نظیر flv,mp4, mov, mpg, ts, avi, divx, asx, wmv, m4v, dat, ifo, vob, 3gp/3gp2, rm/rmvb, mkv, ogm را نمایش خواهد داد. همچنین میتواند فایل های صوتی نظیر mp3, .m4a, .aac, .ogg را نیز پخش کند. یکی از مهمترین گزینه های مهم کاربران ایرانی جهت نرم افزار پلیر ویدیویی،پشتیبانی از زیرنویس فارسی است که این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های زیرنویسی نظیر .smi, .srt, .rt, .sub (with IDX) این امکان را به خوبی فراهم آورده است. یکی دیگر از قابلیت های جالب نرم افزار زمانی مشخص می شود که فرمت و کدک خاصی از نرم افزار قابل پخش نیست. در این زمان نرم افزار به کاربر کمک می نماید تا کدک مورد نظر را یافته و با نصب آن نسبت به پخش آن ویدیو اقدام کند. قابلیت های دیگری نظیر عکس گرفتن از صحنه فیلم ها،ضبط صدای فیلم و ذخیره سازی جداگانه آن،افکت های ویدیویی،کنترل سرعت پخش ویدیو و قابلیت تغییر ظاهر و پوسته نرم افزار از دیگر امکانات این پلیر رایگان و قدرتمند می باشد.

 

Gom Player پلیر قدرتمند و رایگان ویدیویی Gom Player 2.2.53.5169

 

ADMIN بازدید : 10 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Registry Winner یکی از برترین نرم افزارهای حرفه ای پاکسازی رجیستری ویندوز می باشد که میتواند نسبت به رفع اکثر خطاهای رجیستری و افزایش سرعت ویندوز اقدام نماید. در حالت عادی، خطاهای مختلف رجیستری آزار دهنده می باشند و به تدریج باعث کاهش سرعت سیستم و بروز مشکلاتی مانند کند عمل کردن ویندوز، هنگ کردن،صفحات آبی، بلاک شدن ها ، پیغام های خطا و… می شود. نرم افزار Registry Winner با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی جهت اسکن هارد دیسک و رجیستری به تشخیص مشکلات در چندین ثانیه کمک خواهد کرد. هنگامی که مشکلات شناسایی شدند، نرم افزار راه حل های حرفه ای و بسیار کارامد را پیشنهاد خواهد کرد و کاربر با انتخاب راه حل ها میتواند سیستم خود را سالم نگهدارد. اگر از این نرم افزار به طور منظم استفاده شود، سیستم با ثبات تر شده و نیاز به تعویض ویندوز مکرر یا ارتقاء سخت افزاری بی مورد از بین خواهد رفت. این نرم افزار علاوه بر توانایی بهینه سازی رجیستری ، قابلیت هایی را جهت بهینه سازی کل سیستم در خود جای داده است. نظیر مدیریت استارت آپ،حذف کامل و اصولی نرم افزارها،بهینه سازی سیستم،بهینه سازی سرویس ها (اینترنت و…) و بهینه سازی حافظه رم از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر حذف فایل های هرزه هارد دیسک، از بین برنده ۱۰۰% فایل ها و غیرقابل بازیابی و حذف فایل های ایجاد شده از طریق وبگردی از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب میگردد.

 

Registry Winner تعمیر و پاکسازی حرفه ای رجیستری Registry Winner 6.6.8.30

 

 

 

 

ADMIN بازدید : 10 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Any Video Converter Ultimate نسخه ای از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد که در کنار مبدل قدرتمند فایل های ویدیویی و فیلم های HD با پشتیبانی از تعداد زیادی فایل ویدیویی امکانات فراوان دیگری نیز دارد.  میتواند لوح های فشرده دی وی دی که حاوی فیلم هستند را نیز ریپ و برروی هارد دیسک شما با فرمت های ویدیویی معمول کپی کند. همچنین این نرم افزار فوق العاده میتواند دی وی دی های ویدیوی رایت کند. یعنی توانایی رایت فایل های ویدیویی و فیلم را به صورت دی وی دی ویدیویی را دارد و دی وی دی های رایت شده توسط این نرم افزار امکان نمایش در دستگاه های پخش را داراست. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را برش دهد و قسمت های مورد نظر کاربر را حذف نماید و همچنین میتواند فایل های ویدیوی را به هم متصل و جدا کند. همچنین امکان Crop کردن یعنی برداشت قسمت های مورد نظر ویدیو نیز امکان پذیر هست. در کنار این قابلیت های اصلی توانایی اضافه کردن افکت های جزئی نیز در این نرم افزار تعبیه شده است. توانایی مهم دیگر نرم افزار ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین در حال پخش می باشد. ضمن اینکه نرم افزار میتواند از سایت یوتیوب ویدیوها را مستقیم دانلود و تبدیل کند. امکانات لازم جهت ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش با کیفیت عالی نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار میتواند از صفحه نمایش فیلم تهیه نماید.

برای امکانات جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه کنید…

 

any video converter ultimate مبدل،رایت،ریپ مالتی مدیا Any Video Converter Ultimate 4.6.1

ADMIN بازدید : 8 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!
در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است!

 

cut the rope time travel android 1.1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel HD 1.1.1   اندروید

 

 

 

ADMIN بازدید : 12 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Justice League Season 5  720p  Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

برای اولین بار با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس اختصاصی دانلودها

زیرنویس فارسی قسمت ۱۳ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

 | تمامی  13 قسمت فصل پنجم فصل آخر ) با زیرنویس فارسی قرار گرفت |

اتمام فصل پنجم ، فصل آخر |

 

Justice League دانلود فصل پنجم انیمیشن لیگ عدالت – Justice League Season 5

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

 

Back to the Sea BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Back to the Sea cover small دانلود انیمیشن Back to the Sea 2012

 

نام انیمیشن: Back to the Sea – بازگشت به دریا

ژانر: انیمیشن، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: ۵۷۶/۹۸۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن بازگشت به دریا داستان یک ماهی بلند پرواز در نیویورک می باشد . او از نسل ماهی های باربادوس است که به عنوان شاه ماهی ها به حساب می آیند ، او یک روز به دام می افتد و خود را با چند ماهی دیگر در رستوران چینی می بیند. حال باید دید که برای بازگشت به دریا این ماهی چه تلاشی میکند و …

ADMIN بازدید : 9 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نرم‌افزار ZPlayer یک موزیک پلیر با ظاهری شبیه به یک نرم‌افزار ویندوز فون است. اگر با گوشی‌های ویندوز فون کار کرده باشید می‌دانید که در آن‌ها نوشته‌ها در اندازه‌های بزرگ بخش اعظمی از صفحه را اشغال کرده‌اند، نرم‌افزار Zplayer هم سعی دارد همین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید بیوگرافی خواننده‌ها را بخوانید، لیست آهنگ‌های برترتان را مشاهده کنید، خواننده‌های مشابه را پیدا کنید و پلی‌لیست ایجاد کنید. این نرم‌افزار با داشتن ویجت‌های مختلف و قابلیت‌های دیگر خود مثل استفاده از دکمه‌ی Volume برای رفتن به آهنگ در حال پخش تلاش می‌کند شما را با سرعت بیشتری به‌آهنگ مورد نظرتان نزدیک کند! لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

zplayer android موزیک پلیر ZPlayer 3.9   اندروید

 

ADMIN بازدید : 238 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

 

Barbie Mariposa and the Fairy Princess BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Barbie Mariposa and the Fairy Princess cover small دانلود انیمیشن Barbie Mariposa and the Fairy Princess 2013

 

نام انیمیشن: Barbie Mariposa and the Fairy Princess

ژانر: انیمیشن، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم: ۵۷۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: ماریپوسا، پروانه ی خیال انگیز داستان ما، به قلمرو پادشاهی شهر شیم میروال سفر می کند. شهری جادویی که توسط انرژی کریستال ها زنده است. وی با سفر خود، آبشار آب درخشان را کشف می کند و بهترین دوستان خود را با شاهزاده کاتانیا پیدا می کند و …

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد. روایت دوم بازی معروف The Raven عرضه شد. نام نسخه ی دوم این بازی داستانی، Ancestry of Lies می باشد که می توانید برای مشاهده ی تصاویری از محیط این نسخه و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lie PC-SKIDROW

 

Ancestry of Lies pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies برای PC

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل 
قسمت  25 در ادامه همین مطلب قرار گرفت
زیرنویس فارسی قسمت ۲۴ در ادامه مطلب قرار گرفت
 
The looney tunes show s02 cover دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011
 
ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید

 

ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

NCH Tone Generator نرم افزاری کوچک ولی جالب برای ساخت انواع صدا و نویز در فرکانس های مختلف می باشد. حتماً صداهای عجیب و غریب و یا بعضاً آزار دهنده کوتاه را شنیده اید، این صداها را میتوانید خودتان تولید کنید! با نرم افزار NCH Tone Generator به سادگی با وقت گذاشتن میتوانید تن های صوتی،sweeps ،نویز و waveforms تولید نمایید. NCH Tone Generator همچنین شامل تست تن صدا در استودیو برای هم ترازی سطوح صوتی، کالیبراسیون و تست تجهیزات صوتی و یا بلندگو، تنظیم آلات موسیقی و…  می باشد. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از فرکانس ۱ تا ۲۲ هرتز میتواند به تولید صدا در این طیف صدایی بپردازد و در کنار پشتیبانی از حالت استدیو و مونو برای استفاده حرفه ای ها نیز مناسب می باشد. ساخت نویزهایی نظیر Sine wave, square wave, triangular waveform, saw tooth waveform, impulse, white noise و pink این نرم افزار را در ساخت صداهای مختلف و نویز توانمند می سازد.فایل های ساخته شده میتوانند شنیده شوند و همچنین با فرمت Wav ذخیره گردند.

 

NCH Tone Generator تولید صدای نویز و سویپ NCH Tone Generator 3.04

ADMIN بازدید : 8 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

گویند بهشت باشکوه ترین و والاترین مکان در جهان هستی است ولی وای به آن روزی که بهشت با آن همه عظمت به لرزه درآید! براستی کیست که توانایی و جرات تجاوز به این حریم را داشته باشد؟ Diablo برای بار دیگر برگشته تا اینبار با یک حمله اساسی کار ناتمام خود را پایان بخشد و تمامی جهان هستی را به زیر سلطه خود فرو برد، باید دید آیا در این راه موفق خواهد بود یا قهرمان ناشناس قصه ما او را در این مسیر نافرجام خواهد گذاشت. ۱۶ سال پیش دنیای RPG با ورود Diablo وارد عرصه جدیدی شد، المان ها و عناصر جدیدی که Diablo به این سبک اضافه کرد، خود به تنهایی برای تعریف یک "سبک" کافی بود. موفقیت و فروش بالای نسخه اول راه را برای ساخت نسخه دوم هموار کرد و پس از چهار سال Blizzard نسخه دوم این عنوان را عرضه کرد که همانند نسخه اول با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد و توانست نام خود را در لیست "پرفروش ترین عناوین PC کل تاریخ" به ثبت برساند. نسخه سوم این عنوان تلاش دارد به موفقیت های نسخه های قبلی افزوده و درعین حال طرفداران قدیمی خود را نیز راضی نگه دارد که می توان گفت تا حدودی در این امر موفق بوده است.

Diablo III PS3-DUPLEX

 

diablo 3 ps3 cover دانلود بازی Diablo III برای PS3

 

ADMIN بازدید : 86 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Flash Player Pro نرم افزاری کامل در زمینه فایل های فلش (swf) می باشد. این نرم افزار ضمن توانایی در پخش فایل های فلش ، قابلیت های لازم جهت مدیریت،تبدیل فرمت، کپچر گرفتن(عکس گرفتن)،دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت را دارا می باشد. همچنین توانایی ساخت اسکرین سیورهای فلش نیز در نرم افزار وجود دارد. تمامی این قابلیت ها به کاربر کمک می نماید تا در محیط گرافیکی و ساده نرم افزار نیازهای خود را در زمینه فایل های فلش حل شده ببیند. همانطور که میدانید برخی از فایل های فلش توسط نرم افزارهای معمولی قابل بازگشایی نیستند، در این مواقع میتوانید از نرم افزار Flash Player Pro استفاده نمایید. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فایل های فلش swf را به exe یا برعکس تبدیل فرمت نمایید. دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت نیز مسلماً یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار محسوب میگردد،چرا که کمتر نرم افزاری توانایی دانلود فایل های فلش را داراست. لازم به ذکر است توسط این نرم افزار میتوانید بازی های فلش را در ویندوز خود اجرا و انجام دهید. قابلیت فول اسکرین نمایش دادن فایل های فلش نیز در نرم افزار موجود است.

 

Flash Player pro نمایش،دانلود و مدیریت فایل های فلش Flash Player Pro 5.6

 

ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

همانطور که میدانید در سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تغییراتی در ظاهر و اینترفیس ایجاد شده است و یکی از این تغییرات حذف شدن منوی محبوب استارت می باشد. این منوی عالی که کاربر میتواند از طریق آن به تمامی قسمت های ویندوز دست یابد و کنترل تمامی قسمت ها را برعهده داشته باشد ، در ویندوز ۸ وجود ندارد و به طریق دیگر نیازهای کاربر برآورده شده است. اما برخی از کاربران هنوز دوست دارند این منو را در ویندوز ۸ نیز داشته باشند. بنابراین بایستی از نرم افزارهای معتبر و مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. Start8 نرم افزار معتبر و مطمئن برای برگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ می باشد. با نصب این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی به منوی استارت دسترسی داشته باشد. فرایند بازگشتن منوی استارت به ویندوز ۸ توسط این نرم افزار بسیار حرفه ای انجام شده است و هیچ ظاهر منفی و زشتی بعد از گنجانده شدن منوی استارت به نوار وظیفه ویندوز ۸ رخ نخواهد داد. منوی استارت اضافه شده به صورت اتوماتیک به تم و پوسته ویندوز هماهنگ و همرنگ می شود و اندازه آن توسط کاربر قابل تغییر است. گزینه ای اضافی نیز در منو تعبیه شده است تا به استارت طراحی شده ویندوز ۸ نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید. نرم افزار کاملاً حرفه ای بوده و بعد از پاک شدن از روی ویندوز هیچ اثر منفی برجای نخواهد گذاشت.

 

Stardock Start8 ایجاد منوی استارت در ویندوز 8 با نرم افزار Start8 1.20 Final

ADMIN بازدید : 23 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Garden Planner نرم افزاری جالب برای طراحی و تزئین و دکوراسیون حیاط و باغ خانه ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند نسبت به چیدن دکوراسیون و طراحی حیاط خانه ها اقدام کند. نرم افزار با داشتن محیط کاربری بسیار ساده این امکان را میدهد تا کاربر به جانمایی درختان،گیاهان،نیمکت و دیگر اشیاء در حیاط اقدام نماید و سپس به صورت پلان حیاط را مشاهده کند. کاربر میتواند از طرح های پیش آماده شده درون نرم افزار استفاده کند یا از ابتدا طراحی یک حیاط را برعهده بگیرد. طراحی حیاطی به همراه باغ و گیاهان و استخر،ساختمان و پرچین و آبنما و… همگی در نرم افزار تعریف شده اند و کاربر به سادگی میتواند به جانمایی و در کنارهم قرار دادن اشیاء و محیط ها باغ و حیاط مورد نظر خود را طراحی ومشاهده کند. تمامی طراحی ها و اشیاء نامبرده شده قابل تغییر سایز و مقایس و اندازه و رنگ بوده و قابل شخصی سازی هستند. انواع مختلف میزها و چمن ها و دیگر اشیاء نامبرده شده نیز به بیشتر شخصی سازی شدن طرح کمک شایانی می نماید. برای خروجی گرفتن نیز کار بسیار ساده است یا کاربر به صورت مستقیم پرینت تهیه میکند و یا اینکه به صورت تصویر از طرح خود خروجی تهیه می نماید.

 

garden planner طراحی دکوراسیون حیاط و باغ خانه Garden Planner 3.1.0.6

 

ADMIN بازدید : 114 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد . اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند . داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ یعنی همان هایی که باعث جهش شدند . ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند . این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود . بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند. در داستان ما با فضایی ها و ماده ی جهش زا رو به رو می شویم ، فضایی ها موجوداتی شبیه هشت پا و مغز انسان هستند که درون ربات هایی به عنوان بدن قرار می گیرند. در کنار این فضایی ها و ماده ی جهش زایشان ، مطمئنا ما با خود جهش یافته ها هم رو به رو می شویم ، انسان های بد یا خوبی که جهش می یابند و تبدیل به دشمنان ما می شوند. شردر دومین و همچنین دیرینه ترین دشمن برای گروه نینجای ما است . توضیحات مربوط به این شخصیت در ابتدای متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه های این گونه ی قدرتمند بپردازیم . نینجاهای شردر ، که در تمامی کمیک ها به یک شکل هستند ، تا الان در نمایش های بازی مورد ضرب و شتم چهار لاکپشت قرار گرفته اند . البته بین این نینجاها ممکن است گهگاهی با افرادی قویتر و خاص تر هم رو به رو شوید .

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows PC-FLT

 

TMNT Out of Shadows pc cover small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC

ADMIN بازدید : 14 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نرم‌افزار TotalRecall یکی از معروف‌ترین ابزارهای ضبط مکالمه برای سیستم عامل سیمبین به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید این برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا در هر تماس ورودی یا خروجی به‌صورت خودکار صدا را ضبط کرده و با فرمت دلخواه شما ضبط نماید. این برنامه مشکل وجود صدای بوق در حین ضبط صدا را ندارد و می‌توانید انتخاب کنید که صدا را به دو فرمت AMR یا WAV ذخیره کنید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر رمزگزاری و یا شروع خودکار برنامه نیز از امکانات دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید این نرم‌افزار Unsigned است. 

 

total recall symbian ضبط مکالمه با KillerMobile TotalRecall 5.6   سیمبین S60v3 S60v5 S^3 Anna Belle

ADMIN بازدید : 49 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

این عنوان آینده از سری کسلوانیا است که یک بازی ماجراجویی فانتزی می باشد.این بازی می تواند چشم اندازی هیجان انگیز باشد زیرا همکاری بین کونامی و کوجیما را پشت سر خود دارد.زمان و محل رخ دادن داستان به ترتیب در قرون وسطی و جنوب اروپا می باشد.سازنده متال گیر سالید ، هیدئو کوجیما نیز در این بازی همکاری دارد اما در نقش های کوچک و یک همکاری گسترده نیست.بازی در ابتدا با نام ارباب سایه (Lords of Shadow) معرفی شد که بعدا کونامی برای تضمین فروش این بازی آن را به سری کسلوانیا وصل کرد. ارباب سایه از ترکیب عناصری مبارزه ، platforming و حل معما تشکیل شده است.بخشی از مبارزات شما با یک شلاق زنجیری به نام pyrokinetic می باشد.حملات این شلاق به دو بخش کوتاه و دوربرد تقسیم می شوند که در تعامل با دیگر سلاح های شما مانند: چاقو ، stakes ، آب مقدس و سایر سلاح های زیست محیطی مثل یک چکش چوبی شکننده می باشد.شلاق قابل ارتقا است ، این سلاح فقط در مبارزه کاربرد ندارد بلکه برای مقاصد اکتشافی مانند ضربه زدن به دیوارهای پوسیده و ایجاد یک شکاف در کل دیوار یا قادر به پیدا کردن آیتم هایی که می توانند توانایی و سلامت شما را افزایش دهند.

Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

castlevania lords of shadow ultimate edition pc cover small دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition برای PC

ADMIN بازدید : 94 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lost Planet 3 pc cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC

ADMIN بازدید : 119 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نرم‌افزار Action Luncher Pro یک لانچر سریع و ساده برای گوشی‌های اندرویدی است و هدف آن این است که به شما کمک کند به هر قسمت که می‌خواهید با سرعت بیشتری دسترسی پیدا کنید. قابلیت‌هایی برای رسیدن به این هدف در این برنامه گنجانده شده است همانند قابلیت Sliding app drawer که تماما اپلیکیشن‌های موجود شما را به شما نشان می‌دهد. همچنین قابلیت دیگری به نام Covers که به‌شما در پیدا کردن سریع‌تر برنامه مورد نظرتان و اجرای آن کمک می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

action launcher android دانلود لانچر Action Launcher Pro 1.9.0   اندروید

ADMIN بازدید : 17 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

اگر از جمله افرادی هستید که به ترجمه نمودن و ساخت زیرنویس برای فیلم علاقمند هستید ولی ابزار مناسب جهت این کار را ندارید و یا حتی اگر دوست دارید به ویرایش زمانی و تنظیم زیرنویس ها اقدام کنید و یا میخواهید متن زیرنویس ها را ویرایش نمایید بایستی از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید که از زبان فارسی نیز پشتیبانی نماید. یکی از این نرم افزارهای عالی و از همه مهمتر رایگان Subtitle Workshopنام دارد. این نرم افزار کامل جهت ساخت،تبدیل و ویرایش زیرنویس ها طراحی شده است و تمامی ابزارهای لازم جهت ساخت،ویرایش و تبدیل زیرنویس ها را در خود جای داده است. ساخت زیرنویس ها با قابلیت نمایش فیلم موردنظر درون خود نرم افزار کار را برای مترجم بسیار آسان میکند به صورتی که دیگر نیازی به نرم افزارهای جانبی نیست و نرم افزار با قابلیت play و pause کاربر را در یافتن ثانیه دقیق شروع مکالمات یاری میدهد. در زمینه ویرایش نیز کاربر به راحتی میتواند زیرنویس های ساخته شده را از نظر زمانی و متنی ویرایش نماید بدون اینکه اشکالی در زیرنویس به وجود آید. تبدیل فرمت بین فرمت های معمول زیرنویس نیز در زمره قابلیت های نرم افزارها محسوب می گردد. تنظیم نمودن خطوط و همچنین تغییر فونت ، اندازه فونت و رنگ و… نیز از جمله قابلیت های ویرایشی نرم افزار محسوب میگردد. 

 

Subtitle Workshop ساخت،ویرایش و تنظیم زیرنویس Subtitle Workshop 6.0a Build 130825

 

ADMIN بازدید : 14 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Speccy نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

 

Speccy نمایش اطلاعات کامل و جزئی سخت افزارها Speccy 1.22.537

 

ADMIN بازدید : 8 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Defraggler نرم افزاری کوچک ولی با امکانات لازم و همچنین رایگان  برای یکپارچه سازی یا دیفرگمنت نمودن کلی و جزئی هارد دیسک می باشد. این نرم افزار رایگان و حرفه ای به راحتی و با سرعت بالا با حفظ دقت و امنیت نسبت به یکپارچه سازی هارد دیسک اقدام می نماید. در کنار قابلیت دیفرگمنت کلی هارد دیسک، امکان یکپارچه سازی حتی یک فایل یا فولدر نیز برای تسریع عملکرد و صرفه جویی در وقت در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است. یکی دیگر از امکانات منحصربفرد نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی و دیفرگمنت نمودن حافظه های قابل حمل و USB می باشد. بدین ترتیب کاربر به راحتی میتواند نسبت به یکپارچه سازی هارد دیسک های قابل حمل و حافظه های فلش نیز اقدام نماید. یکی از ویژگی های مورد نیاز اینگونه نرم افزار حفظ امنیت و اطمینان و جلوگیری از ایجاد مشکل برای هارد دیسک می باشد که شرکت سازنده نرم افزار مدعی استفاده از تکنولوژی های امن جهت یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد. قابلیت مهم دیگر نرم افزار یکپارچه سازی سریع (Quick Defrag) می باشد که در این بخش کاربر میتواند با سرعت بیشتری نسبت به یکپارچه سازی اقدام کند، مسلم است که این یکپارچه سازی دقت کمتری انجام شده و بیشتر برروی فایل های حجیم تمرکز دارد. توانایی دیگر نرم افزار امکان زمان بندی اتوماتیک جهت یکپارچه سازی در بازه های زمانی مشخص و همچنین در لحظاتی است که سیستم بدون استفاده روشن مانده می باشد.

 

Defraggler یکپارچه سازی قدرتمند و حرفه ای Defraggler 2.15.742

 

ADMIN بازدید : 19 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نرم‌افزار The Human Body by Tinybop یک ابزار برای آموزش کودکان و نوجوانان است تا با بخش‌های گوناگون بدن انسان آشنایی بیشتری پیدا کنند. این اپلیکیشن اعضای اساسی بدن انسان را در بخش‌های استخوان، ماهیچه‌، اعصاب و بخشهای ‌دیگر دسته‌بندی می‌کند و هر قسمت را به‌صورت متحرک به شما نشان می‌دهد و با توضیحاتی (به‌زبان انگلیسی) اطلاعات بیشتری از آن قسمت به‌شما می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل نصب است.

 

the human body شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

AutoHideDesktopIcons نرم افزاری ساده برای پنهان کردن اتوماتیک آیکون های دسکتاپ و در صورت تنظیم کاربر مخفی نمودن اتوماتیک نوار وظیفه و استارت منو می باشد. این نرم افزار بعد از زمان مشخص شده توسط کاربر ، مثلاً ۵ ثانیه ، میتواند آیکون و منو استارت را مخفی نموده تا صفحه دسکتاپ شما کاملاً خالی نمایش داده شود. برای نمایان شدن آیکون و منو استارت نیز کافی است یک کلیک در صفحه خالی دسکتاپ نمایید تا آیکون ها مشخص شود. این نرم افزار برروی تمامی ویندوزهای مایکروسافت قابل اجرا می باشد.

 

AutoHideDesktopIcons مخفی شدن خودکار آیکون های دسکتاپ AutoHideDesktopIcons 2.25

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends PS3-STRiKE

 

Rayman Legends ps3 cover small دانلود بازی Rayman Legends برای PS3

 

ADMIN بازدید : 12 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Atomic Alarm Clock نرم افزاری حرفه ای برای جایگزین شدن ساعت معمول سیستم عامل های مایکروسافت می باشد. این نرم افزار حرفه ای با جایگزین شدن به جای ساعت ویندوز میتواند ضمن زیباسازی ساعت امکاناتی نظیر اعلام هشدار در تاریخ و ساعت های مشخص و همچنین خاموش شدن خودکار ویندوز را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرف دیگر قابلیت های دیگر نیز با نصب این نرم افزار در اختیار کاربر قرار خواهد کرد. برای اعلام هشدار و یا به صورت عامیانه ساعت زنگدار، این نرم افزار میتواند چندین و چند ساعت و تاریخ را در نظر گرفته و در تمامی آنها به کاربر هشدار دهد. همچنین این قابلیت را دارد تا در هر ساعت و یا هرچند دقیقه یکبار با صدایی کاربر را از گذشتن دقایق آگاه سازد. قابلیت جالب و مهم دیگر نرم افزار،امکان روشن کردن یا بیدار کردن کامپیوتر در تاریخ و ساعت مشخص در هنگامی که ویندوز در حالت Stand by و hibernate قرار دارد می باشد. بنابراین نرم افزار میتواند در حالات ذکر شده ویندوز را مجدداً فعال نماید. از نظر زیبایی نرم افزار دارای چندین پوسته زیبا است که کاربر میتواند آنها را انتخاب نماید. همچنین ۱۲ مدل مختلف برای نمایش دادن تاریخ،هفته،ساعت،دقیقه و ثانیه دارد که همگی اینها به کاربر پسند بودن نرم افزار کمک می نماید. همچنین نرم افزار دارای تقویم می باشد و قابلیت برنامه ریزی را دارا است و برای تقویم ها نیز ۱۰ پوسته زیبا تعبیه شده است. قابلیت برنامه ریزی هشدار بر اساس ساعت دیگر کشورها نیز امکان پذیر گشته است.

 

Atomic Alarm Clock ساعت زنگدار حرفه ای Atomic Alarm Clock 6.15

 

ADMIN بازدید : 17 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Windows Doctor نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت،بهینه سازی و محافظت از ویندوز می باشد و در سه زمینه نامبرده شده به بهبود وضعیت ویندوز کمک می نماید. این نرم افزار با تنظیمات امنیتی ویژه ای که در ویندوز ایجاد می نماید، آسیب پذیری های امنیتی را از بین برده و از این طریق باعث افزایش امنیت ویندوز شده و در نهایت موجب می شود که ویندوز در مقابل ویروس ها و تروجان ها به خودی خود مقاوم تر عمل نماید. در زمینه بهینه سازی و در بخش اینترنت ، نرم افزار با اعمال تنظیماتی باعث می شود کل پهنای باند به مصرف کاربر برسد و دسترسی های اضافی حذف شود و از این طریق سرعت اینترنت افزایش خواهد یافت. در کل نرم افزار دارای ۱۴ بخش مجزا است که همگی آنها در جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز تعبیه شده اند. پاکسازی رجیستری و تعمیر آن موجب بهبود عملکرد ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت و کارایی خواهد شد. حذف فایل های هرزه و بی استفاده درون هارد دیسک ضمن آزاد سازی فضای آن و استفاده کاربر از فضای بیشتر هارد دیسک در نهایت باعث پردازش بهتر اطلاعات توسط هارد دیسک شده و باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. حذف فایل های پروسه ای ویندوز و حذف تاریخچه های اینترنت مرورگرها و ویندوز ضمن بهبود حریم خصوصی باعث می شود فضای از ویندوز در اشغال این فایل ها که تعدادشان نیز بسیار بالاست پاکسازی شده و فضای آزاد بوجود آمده و از همه مهمتر سرعت ویندوز افزایش یابد. مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین بازیابی فایل های حذف شده نیز از دیگر امکانات جانبی نرم افزار Windows Doctor محسوب میگردد.

 

windows doctor محافظت و بهینه سازی Windows Doctor 2.7.5.0

 

ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends XBOX360-iMARS

 

Rayman Legends xbox360 cover small دانلود بازی Rayman Legends برای XBOX360

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 11,279