loading...
20DOWNLOAD
ADMIN بازدید : 12 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Gom Player نرم افزاری رایگان محصول شرکتی کره ای به نام Gretech می باشد که باتوجه به سابقه و قابلیت هایش توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این نرم افزار پخش کننده فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایل های ویدیویی به راحتی و بدون دردسر و استفاده بیش از حد منابع سیستمی ، فایل های مالتی مدیا ویدیویی نظیر flv,mp4, mov, mpg, ts, avi, divx, asx, wmv, m4v, dat, ifo, vob, 3gp/3gp2, rm/rmvb, mkv, ogm را نمایش خواهد داد. همچنین میتواند فایل های صوتی نظیر mp3, .m4a, .aac, .ogg را نیز پخش کند. یکی از مهمترین گزینه های مهم کاربران ایرانی جهت نرم افزار پلیر ویدیویی،پشتیبانی از زیرنویس فارسی است که این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های زیرنویسی نظیر .smi, .srt, .rt, .sub (with IDX) این امکان را به خوبی فراهم آورده است. یکی دیگر از قابلیت های جالب نرم افزار زمانی مشخص می شود که فرمت و کدک خاصی از نرم افزار قابل پخش نیست. در این زمان نرم افزار به کاربر کمک می نماید تا کدک مورد نظر را یافته و با نصب آن نسبت به پخش آن ویدیو اقدام کند. قابلیت های دیگری نظیر عکس گرفتن از صحنه فیلم ها،ضبط صدای فیلم و ذخیره سازی جداگانه آن،افکت های ویدیویی،کنترل سرعت پخش ویدیو و قابلیت تغییر ظاهر و پوسته نرم افزار از دیگر امکانات این پلیر رایگان و قدرتمند می باشد.

 

Gom Player پلیر قدرتمند و رایگان ویدیویی Gom Player 2.2.53.5169

 

ADMIN بازدید : 10 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Registry Winner یکی از برترین نرم افزارهای حرفه ای پاکسازی رجیستری ویندوز می باشد که میتواند نسبت به رفع اکثر خطاهای رجیستری و افزایش سرعت ویندوز اقدام نماید. در حالت عادی، خطاهای مختلف رجیستری آزار دهنده می باشند و به تدریج باعث کاهش سرعت سیستم و بروز مشکلاتی مانند کند عمل کردن ویندوز، هنگ کردن،صفحات آبی، بلاک شدن ها ، پیغام های خطا و… می شود. نرم افزار Registry Winner با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی جهت اسکن هارد دیسک و رجیستری به تشخیص مشکلات در چندین ثانیه کمک خواهد کرد. هنگامی که مشکلات شناسایی شدند، نرم افزار راه حل های حرفه ای و بسیار کارامد را پیشنهاد خواهد کرد و کاربر با انتخاب راه حل ها میتواند سیستم خود را سالم نگهدارد. اگر از این نرم افزار به طور منظم استفاده شود، سیستم با ثبات تر شده و نیاز به تعویض ویندوز مکرر یا ارتقاء سخت افزاری بی مورد از بین خواهد رفت. این نرم افزار علاوه بر توانایی بهینه سازی رجیستری ، قابلیت هایی را جهت بهینه سازی کل سیستم در خود جای داده است. نظیر مدیریت استارت آپ،حذف کامل و اصولی نرم افزارها،بهینه سازی سیستم،بهینه سازی سرویس ها (اینترنت و…) و بهینه سازی حافظه رم از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر حذف فایل های هرزه هارد دیسک، از بین برنده ۱۰۰% فایل ها و غیرقابل بازیابی و حذف فایل های ایجاد شده از طریق وبگردی از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب میگردد.

 

Registry Winner تعمیر و پاکسازی حرفه ای رجیستری Registry Winner 6.6.8.30

 

 

 

 

ADMIN بازدید : 10 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Any Video Converter Ultimate نسخه ای از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد که در کنار مبدل قدرتمند فایل های ویدیویی و فیلم های HD با پشتیبانی از تعداد زیادی فایل ویدیویی امکانات فراوان دیگری نیز دارد.  میتواند لوح های فشرده دی وی دی که حاوی فیلم هستند را نیز ریپ و برروی هارد دیسک شما با فرمت های ویدیویی معمول کپی کند. همچنین این نرم افزار فوق العاده میتواند دی وی دی های ویدیوی رایت کند. یعنی توانایی رایت فایل های ویدیویی و فیلم را به صورت دی وی دی ویدیویی را دارد و دی وی دی های رایت شده توسط این نرم افزار امکان نمایش در دستگاه های پخش را داراست. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را برش دهد و قسمت های مورد نظر کاربر را حذف نماید و همچنین میتواند فایل های ویدیوی را به هم متصل و جدا کند. همچنین امکان Crop کردن یعنی برداشت قسمت های مورد نظر ویدیو نیز امکان پذیر هست. در کنار این قابلیت های اصلی توانایی اضافه کردن افکت های جزئی نیز در این نرم افزار تعبیه شده است. توانایی مهم دیگر نرم افزار ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین در حال پخش می باشد. ضمن اینکه نرم افزار میتواند از سایت یوتیوب ویدیوها را مستقیم دانلود و تبدیل کند. امکانات لازم جهت ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش با کیفیت عالی نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار میتواند از صفحه نمایش فیلم تهیه نماید.

برای امکانات جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه کنید…

 

any video converter ultimate مبدل،رایت،ریپ مالتی مدیا Any Video Converter Ultimate 4.6.1

ADMIN بازدید : 8 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!
در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است!

 

cut the rope time travel android 1.1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel HD 1.1.1   اندروید

 

 

 

ADMIN بازدید : 12 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Justice League Season 5  720p  Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

برای اولین بار با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس اختصاصی دانلودها

زیرنویس فارسی قسمت ۱۳ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

 | تمامی  13 قسمت فصل پنجم فصل آخر ) با زیرنویس فارسی قرار گرفت |

اتمام فصل پنجم ، فصل آخر |

 

Justice League دانلود فصل پنجم انیمیشن لیگ عدالت – Justice League Season 5

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

 

Back to the Sea BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Back to the Sea cover small دانلود انیمیشن Back to the Sea 2012

 

نام انیمیشن: Back to the Sea – بازگشت به دریا

ژانر: انیمیشن، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: ۵۷۶/۹۸۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن بازگشت به دریا داستان یک ماهی بلند پرواز در نیویورک می باشد . او از نسل ماهی های باربادوس است که به عنوان شاه ماهی ها به حساب می آیند ، او یک روز به دام می افتد و خود را با چند ماهی دیگر در رستوران چینی می بیند. حال باید دید که برای بازگشت به دریا این ماهی چه تلاشی میکند و …

ADMIN بازدید : 9 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نرم‌افزار ZPlayer یک موزیک پلیر با ظاهری شبیه به یک نرم‌افزار ویندوز فون است. اگر با گوشی‌های ویندوز فون کار کرده باشید می‌دانید که در آن‌ها نوشته‌ها در اندازه‌های بزرگ بخش اعظمی از صفحه را اشغال کرده‌اند، نرم‌افزار Zplayer هم سعی دارد همین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید بیوگرافی خواننده‌ها را بخوانید، لیست آهنگ‌های برترتان را مشاهده کنید، خواننده‌های مشابه را پیدا کنید و پلی‌لیست ایجاد کنید. این نرم‌افزار با داشتن ویجت‌های مختلف و قابلیت‌های دیگر خود مثل استفاده از دکمه‌ی Volume برای رفتن به آهنگ در حال پخش تلاش می‌کند شما را با سرعت بیشتری به‌آهنگ مورد نظرتان نزدیک کند! لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

zplayer android موزیک پلیر ZPlayer 3.9   اندروید

 

ADMIN بازدید : 237 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

 

Barbie Mariposa and the Fairy Princess BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Barbie Mariposa and the Fairy Princess cover small دانلود انیمیشن Barbie Mariposa and the Fairy Princess 2013

 

نام انیمیشن: Barbie Mariposa and the Fairy Princess

ژانر: انیمیشن، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم: ۵۷۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: ماریپوسا، پروانه ی خیال انگیز داستان ما، به قلمرو پادشاهی شهر شیم میروال سفر می کند. شهری جادویی که توسط انرژی کریستال ها زنده است. وی با سفر خود، آبشار آب درخشان را کشف می کند و بهترین دوستان خود را با شاهزاده کاتانیا پیدا می کند و …

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد. روایت دوم بازی معروف The Raven عرضه شد. نام نسخه ی دوم این بازی داستانی، Ancestry of Lies می باشد که می توانید برای مشاهده ی تصاویری از محیط این نسخه و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lie PC-SKIDROW

 

Ancestry of Lies pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies برای PC

ADMIN بازدید : 11 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل 
قسمت  25 در ادامه همین مطلب قرار گرفت
زیرنویس فارسی قسمت ۲۴ در ادامه مطلب قرار گرفت
 
The looney tunes show s02 cover دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011
 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 684
  • بازدید کلی : 11,248